lørdag 30. juni 2012

Rydde, rydde....


Jeg samler på det meste... men no må jeg selge unna litt så jeg får plass i kjelleren... Gammle vindusruter er jo så flotte, enten med eller uten glass. har sett mange varianter med hønsenetting, bilder og sikt... hjerter og annen pynt... Å det er så mye vakkert, bare en har fantasi :)
Og de gamle potetkassene er skjønne enten det er til oppbevaring, blomsterkurver... eller kanskje tøffest å henge de på veggen og bruke de som hyller. Nydelig med blondeduker, nipa og bildet av oldemor... eller kanskje på soverommet og begge finblusene i, og håndtaket passer fint på skjerf eller belter...
Har lagt ut bilder på facebook, så jeg regner med jeg har fått ryddet og styrket feriekontoen ganske snart :) Og er du interessert så er prisen 100,- pr kasse og 200,- for de fleste vindusrammene..
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar