søndag 17. juni 2012

Markedsdag i Vågen

 Lørdag var det sol og sommer, mange hadde møtt frem til marked i Vågen. Undertegnede hadde aldri vært der før, men bilen ble pakket fredag kveld og alt var klappet og klart... jaja... jeg glemte plastposene på kjøkkenbordet og den ene kofferten jeg skulle ha ting i... men det er bagateller... :)

Merkelig nok var det ikke så mye folk innom og salget ble deretter, men en fin dag i sola selv om det var litt småsur vind innimellom... positiv tankegang hjelper :) Jeg kom litt sent og fikk stå ved siden av søppelkontaineren... juuhuuu... ;)  men det kom heldigvis flere nedover på rekka mi og da var det ikke så ille likevel. På slutten av dagen kom det et musikkorps og spillte - utrolig flott underholdning - synd ikke flere kom og hørte på. Med erfaring fra dette lille markedet fikk jeg tenkt nøye igjennom hvordan jeg vil sette opp telt og produkter når jeg skal på Strandheimfestivalen senere i år :) No bli det storproduksjon av varer og bare å glede seg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar