tirsdag 26. juni 2012

Jubel for billige bånd :)

 Ååå for noen flotte bånd jeg har fått tak i!!  En bokhandel her i byen skal flytte og selger ut masse til halv pris. Jeg fikk øye på en kurv med nydelige bånd frasegslengt på noen kasser bak disken. De er ypperlige til dåpskjoler, dåpssmekker og til småtroll i heletatt...De var åå så nydelige men ble likevel for dyre for meg, sa jeg til hun bak disken... opprinnelig pris på hele dungen var ca 1000,- kr... Jeg kunne få de for hundre sa den snille damen da... Jeg kunne tatt en skikkelig runddans med henne... men besinnet meg og betalte istedet :)  For et kupp !!! I tillegg fikk jeg med meg ei solid papphylle i to etasjer som jeg skal ha på syrommet til ting og tang... ser ut som det har stått kort eller sånne små bøker oppi den... Å så lykkelig man føler seg når man gjør slike kupp !! :) Ha en blonderik og flott dag !!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar