onsdag 22. juli 2015

Posen... fra svenskeloppis

 Jeg tenkte skrive et par innlegg om svenskeloppis... men bare MÅ dele denne opplevelsen med dere. Posen med heklede mellomverk fant vi på en loppis langt utpå landsbygda. Ei bittelitta eldre dame dukka opp og vi kjøpte noen småting... ei mugge, et vaskevannsfat i emalje, ei lampe... og denne posen... hun trodde det var ti meter nedi den... til ti kroner meteren.... et røverkjøp!!
Etter å ha åpna posen fant vi ca 30 meter hekla mellomverk. .. 13 forskjellige mønster og forskjellige lengder.... Gleder meg til å rulle de på gamle store trådsneller og ha de i butikken. Glede ☺☺




2 kommentarer:

  1. ÅÅÅ du er heldig!! Fine mellomverk du fant.
    Og du:kakeboksdilla har jeg også, husbonden har truet med både det ene og det andre, de tar mye plass..men så langt er de fredet :o)

    SvarSlett
  2. Hehe.... hender min kjære blir litt oppgitt,,, men ikke røyker jeg, drikker nesten ikke,,, styrer ikke med anna mannfolk... så da må man vel kunne kjøpe seg noen gamle ting og ha noen hobbyer ☺☺

    SvarSlett