søndag 26. juli 2015

Fjordkulturdaga...Vinjeøra

 Markedet på Vinjeør var på Juni, men det har skjedd en forsinkelse i produksjonen av dette innlegget :) Mye folk og ganske bra med salg.
Heldigvis var vaktmesteren med og satte opp standen.. hammern lå igjen hjemme... men hva gjør vel det når man har bakelsjern :)
 Halvferdig stand.... den Orange båra i venstre kant kjøpte jeg for få kroner på en auksjon..
 Spurte den kjekke karen i røde kors om de ikke hadde bruk for den... han ble rar i ansiktet og dro ned glidelåsen i pakken ti cm... jeg tar den jeg sa han.... Du får ikke vite hva den er verdt før jeg har betale....  Min tanke om å gjøre en god gjerning lykktes... Båra var nylig kommet på markedet og verdt over to tusen kroner og de hadde ikke sett seg råd til å kjøpe den... og her fikk han kjøpt den til vel hundrelappen... bare til å dekke det den kostet for oss. God følelse... håper de ikke får bruk for den :)

 Hadde selvsagt med boksene våre...... ;)
Norske rengjøringsmiddler fra Norwex og noen duker var også med... kjempetrivelige folk, hyggelige arrangører og god stemning :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar