søndag 5. februar 2012

Vinnersjanser !

I fjor fikk jeg disse nydelige til å pynte glass med. De kan åpnes og henges rundt stetten, eller stilken som dattra mi kallte det da hun var lita :) De er laget av Gullsmed Helene Lindberg. Du finner bloggen hennes med utrolig mye fint her: http://froekenhelene.blogg.no/

Så nå vil jeg gjerne gi bort noe til de fem som blir først i min lille konkurranse, og det blir en ting til takk til deg også Helene :)

What to do...
De fem første som legger til siden min som følger, og som linker til bloggen min på sin egen blogg eller facebook, og kommenterer dette og mitt neste innlegg på bloggen er vinnerne. Neste innlegg vil komme om et par dager. På denne måten har du fortsatt sjanse selv om du er nummer seks, sju, åtte eller mere på dette innlegget. Det avgjørende blir hvor rask du er på neste innlegg.
Og det er lov å skrive ønsker i kommentarene, men det er ikke sikkert det er det du får :)

Deretter må du lage din egen Pay it forward i løpet av året, og gi noe hjemmelaget til fem andre, og til meg.
Lykke til :)






2 kommentarer:

  1. Følgende har napp i gavehaugen så langt:
    Guri
    Synnøve
    Rita
    Inger Lise
    Nytt innlegg kommer i morgen, da er det de fem som er mest observant og først tar kontakt som kan glede seg til en spennende gave før sommeren engang :)

    SvarSlett