onsdag 29. februar 2012

Heldige vinnere !!

Jeg hadde en liten konkurranse for noen innlegg siden, her er de heldige vinnerne som vil motta en liten ting fra meg før sommeren engang !! :)

Heidi Fjærli
Guri Sagvik
Inger Lise Natland
Synnøve Wikan
Rita Kangas
og selvfølgelig til skjønne Helene Øyangen Lindberg med bloggen http://froekenhelene.blogg.no/

Betingelsene for gaven er å lage en egen "pay it forward" og gi bort gaver til fem andre og en tilbake til meg <3 . Hvis noen av dere av en eller annen grunn ikke kan dette gi beskjed, har flere som var hakk i hæl i konkurransen og veldig gjerne vil være med.

Og gavene... hmmm. jeg tenker... farger.. orange, natur, kanskje lilla... jeg tenker ugler, luer, kanskje jeg skal... JA !! det hadde vært noe... å så spennende å se om jeg får til det :D jaja... gled dere.... og ha en flott vår damer :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar