søndag 28. september 2014

Bursdagskaker

I helga var det to barnebarnbursdager..... Hurraaa... to store jenter ble fire og ett år. Bestemorhjertet var superstolt. Kakebaking måtte til :) De små hjertekakene er som tatt ut av ett av disse bakeprogrammene på tv :) De stod i ovnen litt for lenge, de hang fast i silikonforma for jeg hadde ikke smurt den... første gang jeg prøvde silikonform..  Så kakene mistet/jeg skjærte av nederste halvdel. Snudde de deretter på hodet, dynket med litt melk, hadde på litt romkrem og pynta med et rosa hjerte i marshmallowsmasse, og små hjerter til pynt... med et lite drys melis over så det vannvittig perfekt ut... men du og jeg vet sannheten nå... hihi... men GODE... det var de....

 
 
 Ovnen er altså ikke så skitten som det ser ut til... And for you English Readers: The Owen is not as dirty as it looks !!

 Til den andre bursdagen bakte jeg en stor kake med romfyll... Kamuflert under masse farger. En skikkelig eksplosjon av en kake. Blomstene på toppen er blomster som ikke ble brukt i foreldrenes bryllupskake i sommer :) :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar