torsdag 14. august 2014

Gjenbrukskupp og ull..


Denne uka var vi på en liten roadtripp... kjekkingen og jeg.. En tur til Levanger... på returen var vi først innom Containergirlassistenten http://containergirlassistant.blogspot.no/ som jeg følger bloggen til... Her kjøpte vi to par tjukklabber til samme pris som en is (20,. kr)   og to par labber gir mye mer varme enn en is... så at det var et godt kjøp er det ingen tvil om.... :)
 
Deretter var vi innom Containergirl selv på Stjørdal http://containergirl.blogspot.no/ som jeg også følger på blogg... Her fant vi et par parykker.... det bare må man ha....
 
 Containergirl mente kjekkingen lignet på hennes søster da han fikk på parykken..... Håper for hennes del at hun er litt mindre skjeggete og at hun har planer om en hårkur... Kjekkingen fant et arkivskap som han måtte ha... Det fine med disse turene er at det er jeg som vil se - og han som finner... :)
 
Ja, og så fant jeg noe billig ullgarn som jeg skal teste ut til øllvotter.. garn er godis :) :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar