mandag 13. januar 2014

Rydding i garnhaugen..

Dette er alt garnet mitt.. En søpplesekk, en stor kurv, en mindre kurv og tre store poser.... og alt i en salig blanding (nesten).
Etter å ha sortert, sammenlignet de uten magebelte og laget plass til et system ble det seende slik ut:

To cd-hyller  og en gammel appelsinkasse ble tatt ibruk... (ja... jeg har malt fanden på veggen... bokstavelig..) Strikkebøkene mine i øverste del av appelsinkassen og prosjekter og ufoer (kremt) nederst.

 Etter å ha lagt ting i hylla hadde jeg bare disse posene igjen....
 Ja, og en stor pose bomullsgarn og en overfull kurv med sokkegarn... og noen rester....
og den store kurven da... Så dette settes vekk siden det går mest i ullgarn no på vinteren :)

Godt jobba Britt !!


Joda, .. det er nok noen poser igjen som ikke er sortert... og har en tanke i bakhodet om at det skal være en søppelpose til et sted.... plystre plystre..... ;)

1 kommentar:

  1. Superlurt system! Burde kanskje tenke på det samme, så man så hva man har? Skal i alle fall fylle en kurv med rester av ullgarn (de uten navn og nummer) og strikke sitteunderlag. Min appelsinkasse har æ satt hjul på så den er blitt bladhylle. Lykke til

    SvarSlett