lørdag 13. april 2013

Amokk på loppis.... wæææ..

 No har jeg gjort det igjen... glemt at jeg skulle prøve å begrense meg... men åååå så mye fint jeg har funnet... og det meste vil vel bli solgt etterhvert, håper jeg (og min kjære !! ) Spenningen ved å stå i kø, snoke rundt på skattejakt og håpe at alle andre overser de skattene som man vil ha...  Norgesglass er alltid en vinner ihvertfall, nå er de SOLGT :)
 Negerdame - vet nok hvem som vil kjøpe denne....  SOLGT
 Nydelig blomsterkrukke - feilfri selvfølgelig...  SOLGT
 denne er bare skjønn...
 Søtt lite salt og pepper-sett..
 Koselige vinterfigurer..
 Disse er HELT spesielle... desverre oppdaget jeg da jeg kom hjem at armen på damen var limt, men SE da folkens... vakkert vakkert..... :)











 Masse Figgjo Flint, Stavanger Flint, Egersund.... er forelsket jeg..... :) :)
 Denne var bare så søt at jeg måtte ha den.... Den gir løfter om vår og sommer....
 Jippiii.... Kjøttkværn fra gammledager...
 og garn :) og noen lange glidelås...
 Verdens søteste lille forkle og noen duker
 Klinkekuler... Noen som blir med å spille??   For sent... nå er de SOLGT :)
 Krim og frelse...
 Kaffekverner og en kaffekjel....
 Sigarettetui... Ikke at jeg røyker men.... måtte bare ha det...



Dette STORE fatet fra Figgjo Flint , sikkert 40cm i diameter, fant jeg på bakrommet ilag med små,billigting... det stod under masse annet og damen forlangte faktisk 5 - FEM- kroner for det.... Dagens beste kjøp definitivt... i tilleg har jeg noen glass til baren til ei venninde og  en bokserie....  Det neste blir vel at jeg kommer på TV i programmet Syke Samlere.... frem til det - Ha ei flott helg folkens :) :)

4 kommentarer:

  1. Kan jo tipse dem, hvis du mener du er SYK?

    SvarSlett
  2. Hehe...jeg mener jo ikke JEG er syk, men det gjelder visst de som er med på programmene også... så egentlig vet jeg jo ikke.... Men shit au... d e jo så artig og finne slike godbiter!

    SvarSlett
  3. Når man blir syk samler så tar man vel vare på søppel også? Her var det jo bare skatter! Den lille glassbollen med "stjerne" i bunnen har æ som bolle med stett! Brukes mye på kakabord ;o)Ingen loppis startet her enda ;o(

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja... du har rett :) :) Synes bare det e skatter æ... :) men så igjen... de syns vel de som samler på søppel og... Men føler æ ha en smule kontroll enda :) Hadde Garasjesalg i helga, så får æ bedre plass te enda flere skatter :)

      Slett