torsdag 24. januar 2013

Forsinket årsrapport

Jeg har lest mange flotte årskavalkader hos andre, men pga problemer med å legge ut bilder har jeg ikke fått laget en selv... men her kommer noen glimt fra året som har gått... Første bilde viser vel at det bare er å hive seg uti det :) Lengste kvinnelige øltønnekast på et mc-treff på våren.


Iblandt tar jeg bilde av småkomiske ting jeg ser... Når det står oppslag "Ikke dekk til vasken" og man ikke kan se den under alt som ligger der f.eks... Man må bare smile til livet og glede seg over små snodige ting :)
 Før 17.mai så jeg rødt, rett og slett... fiksa mange bunader, sydde inn i og ut. Blir vel et rush i år også :)
Jeg har truffet veldig mange trivelige folk gjennom kaffejobben min. Mange smil, hyggelige samtaler og flotte historier. Desverre så er alle demodamene sagt opp no, selv om det bare er en deltidsjobb, så savner jeg den.

Turer ! Året som er gått har hatt mange fine turer. I Kristiansund har vi et fantastisk turterreng rett utenfor døra. Etter mye sykdom de siste to måndene blir det godt å få kondisen i rett shape igjen :)

Året har gitt oss mange flotte motorsykkelturer. Vi holdt oss til Norge, Sverige og Danmark i år :) Mye flotte dager, blåste nesten på sjøen oppi Lofoten, og litt småkaldt innimellom... men gleder meg veldig til neste sesong :)

Det hadde gått et lite steinras, trodde vi skulle ta en omvei sju... men steinen lot seg ikke rikke... P.S. Legg merke til sauene i bakgrunnen som bare kikka oppgitt på oss.

Mye artige historier i godt lag..
 
Bikeshow
Av og til regner det så mye at man kan få tatt en hårvask i enden av presseningen man har som tak over sitteplassen... praktisk :)
 Luftslott er det fler enn meg som bygger... Om årets planer er luftslott... hmmm... hvem vet..... :)

Litt sying og utstillinger har det jo vært. Har vært med på en sju-åtte marked og julemesser :)
Kosetid med venner - kaffe på baker`n... det har det vært mye av :) Herlig!!

Plutselig var året gått og det ble jul. Kjempekos jul, med familieselskap vi såvidt rakk (min kjære måtte jobbe juleuka også ) og et nydelig bryllup da min datter og svigersønn giftet seg. En super avsluttning på året.
Og det ble romjulsfrokost midt på fotballbanen i år også... Nissemor sjøl poserer med kakao og krem.... :)
Da er det vel bare å ønske alle godt nytt år....
GODT NYTT ÅR !! Måtte det gi deg gode stunder og gledelige minner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar