fredag 7. september 2012

Skrotnisse

 Skrotnisse har jeg vel alltid vært. Sparer på og samler - det var vel ikke Øystein Sunde, men meg... som oppfant "Kjekkt å ha" ! Men kjelleren er full og siden min kjære samboer også samler litt - det må ryddes!! Men man kaster da ikke... gjør man vel? Neida, har fyllt opp facebook med diverse ting og tang - og det hjelper vel litt på plassen... tror jeg...
 Ååå så nydelig sett i sølv. Sukkerkopp og fløtemugge... her må jeg frem med pussekluten ja...
 Gammel, tung som fy... og med herlige løveføtter...  Hadde vært interessant å vite alt hva den har sydd...
 Ei nydelig gammel kjøpmannsvekt. Veldig velholdt, men vektene og glasset bak mangler.
 Vakkert smykkeskrin med perlemor og messingpybt.
 Grønnt er in igjen... og disse er bare skjønne...
 Hvem husker Forsyte-sagaen?? Nobelprisbelønte bøker....
Åh... dette gir bare tanker om sommer.... :)   Lyst på noe av dette.... ja... da får du ta kontakt da :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar