onsdag 16. mai 2012

Bunadenes dag :)

   Hurra for 17.Mai.                                                                 De siste ukene har jeg sydd inn og ut vester på et utall Nordmørsbunader. De er så vakre og flotte... sukk... Jeg har ingen bunad selv, men kanskje engang...  Jeg har også justert litt på en kystdrakt, se de flotte broderiene... snakk om fint håndarbeide!!! Og capet til trønderbunaden fikk hekter til den 17. Dagen blir feiret med min kjære, vi skal se på barnetoget og noen av bunadene "mine". Plana består også av riskrem og muffins.... nam nam... På kvelden skal vi ivei og se et teaterstykke - gleder meg !!!                              Ønsker alle en riktig fin 17.Mai med nystrøkne skjorter, gnagsår til kvelds og masse is og glade barn :)
 
 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar