onsdag 31. august 2011

Fråtsing i fristelser...




Et nytt besøk i godtebutikken... :)

En tur på Stoff og stil er både en nytelse og en forferdelig ting.. Alle de flotte stoffene... fristelser, fristelser.... overalt... Valgets kval O fryd....


Denne gangen var jeg på jakt etter stoffer til jul, både til kjoler, hjerter, duker og hvem vet hva man finner på ... :)


Jeg kjøpte også endel hvit bomullslerret og blonder for å sy forklær i gammel stil. Til jul skal jeg sy forklær i engelsk blonde...


I tillegg fant jeg endel godbiter i restekurvene. Jeg har sydd ganske mye i det siste og det var behov for å fylle opp litt i hyllene igjen. I tillegg rasket jeg med meg endel glidelås, trykknapper, strikk o.l. Og de nye katalogene selvsagt :) Så nå kan høsten bare komme... jeg er klar !! :)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar