onsdag 14. september 2016

Yndlingsgenser :)

Denne genseren er bare ubeskrivelig herlig.... en skikkelig yndlings :) Hadde noe blått garn liggende, sikker 17-20 år gammelt... la til en tråd med et blått dropsgarn og det ble nydelig og mykt. Plana var å strikke en ensfarget genser med fletting i raglanfellinga... men så ble genseren liggende da vi flytta... da den dukka opp igjen var jeg blitt hekta på Islandske mønster... så jeg tilpassa fellinga under armene med mønsteret til Ar Tresins.... gikk igjennon restegarnet og fant perfekte farger, måtte jukse til med to typer sort, men det er det bare jeg som vet... og resultatet er perfekt :) :)  Ok, den nupper kanskje litt... men jeg er en nuppeperson.... ALT nupper på meg.... til og med joggesko... hehe....
 Bildene er tatt av min hoff-fotograf og svigerinne Berit Martine. Hun kjente til dette fantastiske museet i Meldal.... nyyydelig her....





 Fant en bukett med Dobbelthakeskjulere også gitt :) :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar