mandag 13. juni 2016

50års-feiring

 I helga feira vi 50årsdagen min .. Nærmere 50 gjester samlet seg i Mc-klubbens lokaler..  Bordene ble dekket i hvit,rosa og sølv, med turkise lys som matchet sofaene.
 Lysestaker, vaser og annen pynt lånte jeg fra bruktbutikken vår...
 Gjestene ble ønsket velkommen med en frisk sommerbowl.
 Hjemmelaget koldtbord med viltgryte, roastbiff, salater og mye godt...
 Etterfulgt av et flott kakebord,  hvordan gutta fikk tårnkake så skreiv fatter jeg ikke. Den var perfekt da jeg satte den i skapet. De skylder på den tunge motorsykkelen..... hmm...


 Gavebordet bugner. .... tilskudd til mchjelm og hagemøbler i svulmende konvolutter og gavekort....
 Kan ikke annet en å smile da :) :)

Ja....... jag tok ned de sorte gardinene som stengte for alt lys...... og hengte opp disse lekre kvalitetskappene. .... jepp..... det er tørkerull og kleskliper     ha ha ha
Må tilføye at min kjære har vært til super hjelp i planlegging og gjennomføring. Hadde ikke gått uten han. :) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar