onsdag 8. april 2015

Norwex

Nå har jeg opplevd noe fantastisk. Jeg ble introdusert for disse produktene av ei venninde og er helt gira.... Så jeg vil fortelle dere om dette. Norwex (godt gammelt Norsk merke) er miljøvennlige rengjøringsmiddel uten kjemikalier. Tenk så herlig !!
Jeg vil skryte av Moppepakken.
Tørrmoppen gjør nesten alt arbeidet alene. Den suger så godt til seg at det beste er å bruke en spesiell børste for å få det ut av moppen. Denne kosten er også super for dyrehår i sofaer og på klær.
Avkalkeren er suveren, man dusjer på for eksempel dusjveggen, lar det stå kitt og tørker av... ingen skummel miks som man omtrent besvimer av.
Mikrokluten: Alt startet med denne spesielle kluten. Mye mer anvendbar enn billige mikrokluter man kjøper. Disse dreper bakteriene, de rengjør alle flater utrolig bra og vaskes på 60grader.

Her er en link til min side på Norwex: Mye info om alle produkter.
www.norwex.no/brittevelint





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar