søndag 19. mai 2013

Jentetur..

Ei venninde skulle til trondheim et ærend, og så fant vi ut at det var et fint påskudd til å ta en jentetur :) Vi var innom endel gjenbruksbutikker og antikk, hun kjøpte ei mugge og div småtteri, Jeg fant ei stygg supertøff veske på Fretex som jeg bare MÅTTE ha... litt mintgrønn skai - hvem kan vel stå imot det?? Veska har et stort negerdamemotiv og har innvendige lommer... kjempekjekkt, og plass til det meste... suveren!!



Denne lenken med kyr med lys i måtte jeg jo også kjøpe. Har en kugal kompis som ble veldig glad for de :)
 Stoff og Stil... en selvfølge... (vi var faktisk innom to ganger i løpet av dagen ) :) :)   Dette tynne ullstøffet blir det nok noe fint av... den lille biten med sort blondestoff skal bli en liten bolero til min sorte fløyelsyndlingskjole.. perfekt!!
 Ugler må man ha...

 Dette nydelige vårgrønne stoffet (ikke så blasst i virkeligheten) skal bli en sommertopp, den lille blå biten blir nok pynt på ei veske eller lignende.
 Chiffon... lett og med de flotteste sommerlige farger... blir en topp av dette også.
 Knapper, sy-på-dingser, bånd og tråd må man ha!!
Også fann æ en kopp til min kjære på Fretex  også... <3 nbsp="" p="">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar