lørdag 20. april 2013

Garasjesalg !!

Etter å ha gått bananas på Loppemarked forrige uke måtte jeg ta til fornuften.... Kjellerrommet jeg lagrer ting i har fått strekkmerker... Annonse ble satt i avisa og Garasjen ble forvandlet til en butikk! Mesteparten fra kjelleren, noe fra skuffer og skap ellers i huset, en kasse fra ei venninde og VIPS var garasjen også full....

Ikke noe å si på utvalget ihvertfall... Retromøbler, gyngestol, Nordnorgekart på 6kvadratmeter, klappstoler, bøker, bilder og rammer. Hundebur str xxl og strykebrett, hærens marsjstøvler str 47, lego og porselen... og to gammle PUCK-mopeder....og en kasse med Gratis-ting.  Heldigvis kom det endel folk... men jeg synes det ser like fullt ut enda jeg.... :)   og like før jeg gikk hjem i dag fant jeg noe i gratiskassen som jeg ville ha...... !! :) :) hahaha... at det går ann å være så sprø....
Mannen i hatt har jeg ennå... de to andre kundene er dratt hjem igjen :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar