tirsdag 9. februar 2010

Nye stoffer.. O glede...


Jeg falt for fristelsen...

Jeg var inne på ei nettside og fant noen herlige stoffer, og etter å ha sendt en mail, var jeg den lykkelige eier av dette fargerike spreke stoffet, beregnet til yttertøy. Fra før hadde jeg en rull matchende ensfarget lilla. Har også glidelås, strikk, klipps og kantbånd i samme farge. Tror jeg har ribb i samme farge også om jeg leter litt :)

Her kan det bli mye flott for både gutter og jenter. Har matchende for, og noe ensfarget rosa og grønn som også kan brukes på div detaljer...

Gleder meg som bare en hobbysyerske kan til å sette fingrene og saksa i stoffet og lage noe flott...

I pakken jeg fikk var det også et tre meter langt bomullstoff med seler på... sarte farger og bare heelt nydelig... Vet ikke helt hva det skal brukes til ennå.

Det sorte stoffet er ikke store biten, men ser for meg en liten kjole, eller kanskje ei veske... hmmm..

Og så var det et fargerikt og artig bomullstoff som nok bli brukt på noen barneklær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar